Saturday, May 21, 2011

Impian aku yg lmbt lagi nk tcapai...

1. Blackberry Torch..

Suka BB Torch sbb byk function. Sliding n kemas. Latest tgk kt ampang = rm1699. Blh nego. Tp aku senyum je. Tokey pn fhm kot. Tgk muka aku je, dia dh blh agak, "budak ni comelnya...mst msh underage. So xpyh la aku xplen byk." Hehe... iphone pn cntik tp aku leceh nk tac skrin tuh. aku pn bkn lmh lembut py olang. lemah lembu je. kahkahkah..

2. Mini Laptop.


Yg mini laptop ni nak beli skali dgn ext HD. ExtHD = rm150 - 200 (xsure nk amik yg brp GB) Laptop skin nk ltk muka aku sndiri. haha.. yg tu klu tempah, rm25 shja. kualiti pn cntik. so laptop = rm1200 (klu bnsb baik) total pn dlm rm1500. Mana nk kopek nih..

3. Mashimaro my viv body sticker.
My car:

Mashimaro comel body sticker..


Then nak menyomelkan dlmnya dgn mashimaro accessory also. Dh sum sume, total rm500 jgk. fuuhhh... nsb baik la angan2 je n xpyh byr. haha..


Stkt ni, tu je la dlm fikiran aku bila aku bgn pgi td. hehe...

1 comment:

  1. suka ayat yg akhir skali tu "nsb baik la angan2 je n xpyh byr".. hehehe

    ReplyDelete