Thursday, January 10, 2013

i dont need any advice now

Bencinya aku dgr nsht sprt d bwh 1. Redha je la.. 2. Takdir dh mcm tu. 3. Org lain pn pnh mengalami bnda yg sama. Antara nasihat yg aku xsika kt dunia ni. Bg aku, xpelu la nsht org mcm tu. Sbb bnda tu sgt basic n menyakitkn hati aku. Better senyap je n bw kwn yg mslh pg bhibur. Lagi 1 xsuka nsht insaflah or btaubat lah. Aku klu nak insaf, tu atas diri sndri, atleast aku xsorok pape pn. Aku skrg ni ialah this is me. No fake. Baik ko hati2 b4 nsht org. Sbb2nya listed d bwh. 1. Kita xkn fhm apa org lain rs. Hati manusia ni lain2. Ada byk kaler. 2. Jgn bandingkn pengalaman org dgn pnglmn ko. Xsama jgk. Now aku dh ok. Xpelu la ko nak amik tau lagi. Ko xmbntu lsg. Skdr nak jg tepi kain aku n share with others. Back to nature.

No comments:

Post a Comment